Belangrijke mededeling voor de stappers
Graag nodigen we jullie uit op de planningsvergadering voor het jaar 2020. Dit wordt ons vijfde werkingsjaar en we kijken uit naar jullie wandelideeƫn.
Deze vergadering vindt plaats in het secretariaat op donderdag 17 oktober om 10 uur. Jullie mogen ons altijd vooraf contacteren met jullie suggesties.
Zonder jullie medewerking is het niet mogelijk, zoals het bijna voorbije feestjaar, onze wandelactiviteiten in te vullen. Wij sluiten dit jaar af waarop iedereen steeds welkom is met een wandeling in oktober, november en december:
- Natuur- en Heidewandeling: 'Tussen bos en hei' in Averbode,
- Lindenboomwandeling: 'Het verhaal van WO 1' in Bunsbeek, deelgemeente van Glabbeek,
- Tremelo, het geboortedorp van Pater Damiaan, met als voorstel de Jef Wouters wandeling?
De gedetailleerde informatie over deze wandelingen vind je op de website.
Dat 2020 even succesvol mag zijn als 2019, daar staan wij als coƶrdinator borg voor. Al jullie wandelvoorstellen en suggesties kunnen we bespreken op donderdag 17 oktober. Indien je verhinderd bent, gelieve ons je wandeling vooraf te laten weten.
De beste stappersgroeten,
Agnes en Arthur
[email protected]