Overslaan en naar de inhoud gaan
Kunst in eigen huis


Deze derde editie van 'Kunst in eigen huis' heeft alle verwachtingen overtroffen. In het grandioze kader van de jubileumzaal van de universiteitshal hadden onze exposanten (senioren en studenten KU Leuven) hun indrukwekkende creativiteit tentoongespreid. Schilders, tekenaars, fotografen, quilters en performers gingen de confrontatie aan met mekaar en met het publiek.

30 exposanten, 5 performers, 11 organisatoren en 10 vrijwilligers: door intense en warme samenwerking werd een mooi geheel afgeleverd. Ruim 770 bezoekers hebben hiervan kunnen Afbeelding verwijderd.genieten.

Uit het gastenboek van 12 bladzijden geven we graag enkele quotes.

“Jong en oud samen aan de kunst: dat geeft vonken!”
“Visueel genot, prachtige locatie! Proficiat aan de artiesten en organisatoren.”
“Fantastisch! Op een half uurtje genieten van zo veel uren werk…, daar kan ik weer even mee voort. Dank aan allen.”
“Proficiat met het originele format, dit project is zeker voor herhaling vatbaar.” (Dienst Cultuur KU Leuven)
“Wat een passie! Wat een expressie! Wat een diversiteit! Overweldigend. Proficiat aan alle kunstenaars én de organisatoren!!”
“Mooi, mooi, mooi. Teder mooi, verbluffend mooi, aangrijpend mooi om even bij stil te staan.”
“Fantastisch geslaagd. Enig. Perfecte combinatie jong-oud, met evenveel passie en bewogenheid. Perfecte organisatie in een uniek kader.”
“Heel leuk initiatief! Het is zelden dat zoveel verschillende kunstvormen tegelijk plaats vinden! Knap werk voor de organisatoren en natuurlijk de kunstenaars!”

Oneindig veel felicitaties en dank aan allen die aan dit mooie project hebben meegewerkt!

Paul Bessemans, 30 oktober 2012